Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Olciatko | użytkownik

imię i nazwisko*Oleńka* adresTarnów zarejestrowany18.09.2009 @16:22:45 ostatnio na stronie18.09.2012 @20:17:24

a taka krejolka szalone dziwne stworzenie hehehe
zartuje :D
ci co mnie znaja wiedza jaka jestem jak wygladam jakas opinie o mnie maja mam nadzieje ze pozytywna

ogolnie rzecz biorąc wielka mała romantyczka ...

heh zajmuje sie wszystkim i niczym

a zajmuje sie <o ile mozna tak to nazwac > Architekturą Krajobrazu
edukuje wiedze na ten temat :D

i chyba tyle??


ostatnia pasja hand-made sama robię kolczyki :D

pozdrawiam odwiedzajacych :0
buzki

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.olciatko.maxmodels.pl
digarty33 komentarze1123 posty na forum1

komputer / sprzęt
DSC H-10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~roksiulka    28.03.2010 @10:18:45
Dzięki za komentarze.!
Fotka ,,w naturze" Jest już pomniejszona. ;]
_______
Nie każdy potrafi fotografować
^^ Ale też nie wszyscy zasługują na krytykę...
~takinie1    27.03.2010 @11:02:48
Olcia! Szykuj jakąś fotkę, bo o 14 idę na zdjęcia, dodam tu coś i będę oczekiwać na nowości z Twojej strony :D
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~sawek67    27.03.2010 @09:27:06
a nic.. tak poprostu... Miłego dnia
~sawek67    27.03.2010 @09:19:44
~Adek2    27.03.2010 @07:28:25
To samo moge napisac o Twoim profilowy - miodzio
Pozdrowionka
~ola4    26.03.2010 @13:35:19
dziękuje Oleńko ,milutkiego piątku życzę
~Kowalska    26.03.2010 @07:43:08
naprawdę dziękuję
~czarnaowieczka    26.03.2010 @07:37:33
dziękuję...
~Karolina1993    25.03.2010 @19:31:18
Smutny, bo i trudno byc wesołym w jego wieku. staruszek juz z niego, ale nie zamieniłabym na żadnego innego pozdrawiam
_______
nie dziękuj, oceniaj... pomóz mi robic coraz lepsze zdjecia
~wencus12    25.03.2010 @17:37:28
a bo za baardzo rozneglizowanam ;pp
~mychna    25.03.2010 @17:02:26
a ja nie, ale kwiatki lubię
pięknie dziękuję
udanego popołudnia
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~wencus12    24.03.2010 @22:51:53
z nk ja usunelam bo za duzo ludzi tam ja widzialo;p a tu niewiele;p wiec luuuzik:D
~takinie1    24.03.2010 @21:39:08
No nie ma sprawy (:
Całuję, dobranoc ;*
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~takinie1    24.03.2010 @20:10:40
Hmm :D
Od ludzi trzeba wymagać, od siebie też (:
Tylko, że ze mnie wena uszła ;<
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~takinie1    24.03.2010 @19:47:53
Ahaa
No ja też na razie jakoś nie mam czego dodać;<
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~takinie1    24.03.2010 @19:39:16
;< czemu? brak weny twórczej? :d
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~takinie1    24.03.2010 @19:10:27
Czekam na nową pracę(:
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~unforgiven3    23.03.2010 @18:06:20
jak sie nie mylę to wtedy zrobiłam Jacobs Velvet ;p
ale nie pamiętam, bo to dawno było xD
_______
kocham jak całujesz mnie po brzuchu.
~mychna    22.03.2010 @18:58:53
pięknie dziękuję
udanego wieczoru
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~Jagodowaamamba    21.03.2010 @19:53:50
bytło wielkie i wyraaaaaaaaaaźne .. tyle że mądra jestem .. i zmniejszylam co odrazu i się zepsuło ;( xd ale trudno piękna róża !!
~PrzemoX    21.03.2010 @02:44:48
...a tak sobie pomyślałem, że i ja sobie poobserwuje
Pozdrawiam!
_______
Moja ostatnia praca =>http://www.digart.pl/praca/5475502/w_droge.html <=

Na wakacjach...

POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!
~takinie1    20.03.2010 @22:41:33
Cenię ludzi za to, że próbują (: oby tak dalej kochana :P
_______
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat. (:
~karolka753    20.03.2010 @20:04:07
Łooo matko dziękuję za tak liczne komentarze !!
;**
~asiax    20.03.2010 @19:12:18
heh, noo bo bez lampy robilam, a juz sie sciemniało trochę, i tak wyszlo
~gotrat    20.03.2010 @00:00:43
Miłego weekendu Oleńko
_______
Dziękuję, Zapraszam do grupy" Leśne włóczykije"http://www.digart.pl/grupy/3930/Lesne_wloczykije/
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt